dimarts, 26 d’agost del 2014

Gimnàs

Tinc colesterol i per prescripció del metge, haig d’acabar amb aquesta vida sedentària que porto. Ja tinc certa edat, he decidit apuntar-me al gimnàs, a veure si fent exercici contribueixo ha eliminar l’excés de colesterol.
Al gimnàs em sento una mica estrany, envoltat de nois amb musculatures prominents que fan en molts casos del culte al cos la seva principal ocupació. Cossos musculats i quasi tots tatuats. Observo i escolto musica amb els auriculars mentre pedalejo amb la bicicleta estàtica, no converso, a vegades sento que parlant entre ells de dietes, de curses etc. Tinc la sensació que en la molts casos la seva massa muscular és inversament proporcional a la seva matèria gris.
Jo hi sóc per força, com un medicament per prescripció facultativa, altres hi són per pur plaer, a la vinya del senyor hi ha de tot.